Administratiekantoor Membre snapt wat er bij ondernemers speelt. Of je nu net begonnen bent of al wat langer meedraait, Membre is betrokken en denkt mee. Elke situatie is tenslotte anders en vraagt om maatwerk.

Ondernemers kunnen bij Membre terecht voor:
administratie en loonadministratie, inclusief de aangifte loonbelasting en het verzorgen van de jaaropgaven en loonstroken voor werkgever en werknemer;
aangifte omzetbelasting;
aangifte inkomstenbelasting;
aangifte vennootschapsbelasting;
financiële jaarverslagen;
begeleiding aanschaf onroerend goed, hypotheken, zakelijke kredieten en verzekeringen;
ondersteuning en advies bij starten onderneming.

Membre werkt met een vast jaartarief dat wordt gefactureerd in gelijke maandelijkse bedragen.
Zo komt niemand achteraf voor vervelende verrassingen te staan.

Voor nieuwe klanten met fiscale en/of administratieve achterstanden komt Membre met snelle oplossingen en zijn er speciale prijsafspraken. Bovendien doen we niet moeilijk over een extra telefoontje of een extra bezwaarschrift dat niet begroot is. We werken liever aan een duurzame relatie met onze klanten.